Unboxing #19... balíček až z UK

16.3.16


Všechny vás moc zdravím,
před nějakou dobou jsem na Instagramu zahlédla moc pěkný deníček. Začala jsem se po něm lehce pídit, protože mě oslovil. Šlo o takový malý zázrak, do kterého si můžete zapsat knihy, které jste přečetli, přidat k tomu myšlenky a postřehy z knihy, kterou jste četli. Když jsem na stránkách Amazon, nebo ebay viděla cenu, protočily se mi panenky. Takže nějaké nákupy jsem zavrhla. Jenže pořád ve mně zůstával ten malý červíček... Až při procházení stránek Bookdepository mě napadlo, že to můžou mít i tady. A taky že měli. Cena byla mnohem příznivější než v jiných obchodech, tak jsem se dvakrát nerozmýšlela. Zboží jsem imaginárně vhodila do košíku, zaplatila a čekala. Čekala jsem hodně dlouho, ale nakonec jsem se přece jen dočkala a stálo to za to.


Zápisník je sice takový malý prcek, ale vypadá úžasně. Těším se, jak si do něj zapíši první knihu. Slouží především k tomu, abyste si do něj zapisovali knihy, které čtěte, ale na příznivce citátů taky tvůrci mysleli. Jelikož je obohacen o několik citátů (v angličtině).


Máte i vy nějaký blok, sešit, deník, kam si zapisujete přečtené knihy? Pro ty z vás, které by deníček zaujal, jmenuje se What I Read (Red) Mini Journal.



Mohlo by se vám líbit

25 komentářů

  1. Je nádherný! :) Chci se zeptat, stál normálně těch 160 korun + poštovné? :)) a za jak dlouho ho přibližně dodali? Předem děkuji za odpověď.
    P.S. Dávám ti odběr, máš super blog! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže když nakupuješ na BookDepository, poštovné neplatíš ;) Takže mě vyšel opravdu na těch 160 Kč. Ale s tím dodáním to bylo komplikovanější. Od objednání jsem čekala cca měsíc. Když nic nepřišlo, psala jsem jim a oni mi bez problému napsali, že mi to doručí znovu. Ale předchozí objednávky mi přišly bez problémů tak do dvou až tří týdnů od objednání :)
      Jinak moc děkuji, ani nevíš, jak mě to potěšilo! :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné :-) také mám zápisníček a je to vážně super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečtené knihy si zapisuji do obyčejného sešitu, do kterého rovnou sepisuji poznámky k recenzím. Ale tenhle vypadá hrozně roztomile!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to taky dřív zapisovala do sešitu, ale škrábala jsem do toho :D takže jsem si pořídila tenhle, abych udržovala lepší úpravu :)

      Vymazat
  4. Krásně nafoceno, Luci :) Zatím si zapisuji knížky jen do databáze a goodreads :D Ale zápisníčky jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Šárko :) To já sice taky, ale chci to mít i "černé na bílém" a abych to měla po ruce :)

      Vymazat
  5. tenhle je super, akorát já se ještě neodvážila na bookdepository nakupovat. Jinak deníček tohohle stylu jsem si vytiskla a svázala sama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šikovná! :) Nemusíš mít z nákupu z Bookdepository strach, objednávala jsem si odtud už několikrát a věci dorazily. :)

      Vymazat
  6. Krásný deníček :-). Já si knihy píšu do normálního A5 sešitu - s koalou :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si knihy zapisuje do DIY sešitku, který jsem si vyrobila z Moleskine adresáře... Ale tyhle zápisníčky jsou naprosto ňuňu. <3

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek! Asi si ho také objednám, vypadá to skvěle! Zvu tě ke mě na blog, právě tam probíhá Giveaway/jarní soutěž:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Je krásný taky bych takový chtěla. Já si dřív vypisovala knihy a citáty do takového sešitku ale pak jsem to vzdala protože některé knihy bych nejraději přepsala celé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z toho zápisníku nadšená. Mám ráda, když mám oblíbené věci pohromadě (přečtené knihy,úryvky z nich) :)

      Vymazat
  10. Musíš ukázat vyplněný, to bych ráda viděla ... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tam toho nastřádám více, podělím se ;)

      Vymazat
  11. Páni ten vypadá vážně nádherně.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá krásně, musím si taky něco na ten způsob pořídit. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn mít takovou věcičku, kde jsou pohromadě všechny přečtené knížky :)

      Vymazat
  13. Vypadá moc pěkně, zrovna teď si chci nějaké knihy z BD objednat, tak se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
  14. There's SHOCKING news in the sports betting world.

    It has been said that every bettor needs to see this,

    Watch this or quit betting on sports...

    Sports Cash System - Advanced Sports Betting Software

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu