Převádění e-knih do jiných formátů

29.7.14

Narazili jste někdy na eknihu, která byla ve formátu mobi, epub, pdb a nevěděli jste si rady, jak soubor otevřít?


Jestli jste na otázku odpověděli "ne", nejstě sami. Párkrát jsem natrefila na zajímavé knihy, které byly právě v těchto formátech a byla jsem bezradná. Takže mi nezbývalo nic jiného, než s povzdechem soubor smazat. Ale nedávno mě tahle skutečnost vyburcovala k tomu, že jsem začala hledat. A na přísloví "kdo hledá, najde" - je něco pravdivého. Objevila jsem skvělý program, který je i v češtině a jmenuje se CALIBRE ebook management.
Práce s tímto programem je jednoduchá. Po instalaci jej otevřete, v horní liště stlačíte "přidat knihy". Váš soubor si najdete, poté se vám bude načítat. Nakonec stačí kliknout na "převést knihy" a označit si požadovaný soubor k převádění. Otevře se vám tabulka, kde pak stačí zvolit takový výstupní formát, který požadujete. A máte hotovo.
Přikládám zde odkaz, z kterého si můžete program stáhnout a jen převádět a převádět:
Osobně Calibre využívám velmi často, jelikož od Vánoc 2014 mám čtečku e-knih Kindle a knihy převádím právě díky tomuto programu. Jsou i jiné způsoby, ale tenhle mi vyhovuje nejvíce, takže u mě je používaným programem dennodenně.

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu